مصاحبه آرشیو خبر ها
رمزگشایی از صحبت‌ های مهمِ جان اِلکان «زمزمه های انقلابی دیگر در یووه»

رمزگشایی از صحبت‌ های مهمِ جان اِلکان «زمزمه های انقلابی دیگر در یووه»

آیا جدیدترین اظهار نظر جان اِلکان در مورد یووه را می‌توان چراغ‌ِسبز یکی از افراد موثر در تصمیم‌گیری‌ها و اتخاذ سیاست‌های باشگاه یوونتوس در برگزاری باشکوهِ نقل و انتقالات تابستانی مفروض داشت؟

 

مدیرعامل کمپانی اِکسور که در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی گروهی از سهامداران شرکت «اِکسور» از دستِ علاقه‌مندان و خبرنگاران ورزشی در امان نمانده بود، چند جمله‌ای نیز در مورد یوونتوس و البته دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در میلان گفت.

 

رئیس هیأت مدیره فیات در ابتدای صحبت‌های کوتاه خود ضمن اعلام‌نظر تلویحی‌ و علاقه‌اش به پیروزی اتلتیکومادرید در دیدار فینال چمپیونز لیگ گفت:

 

احساس هواداران اتلتیکو پس از شکست تلخِ این تیم مقابل رئال‌مادرید را به خوبی به یاد دارم و درک می‌کنم. (اشاره به شکست دراماتیکِ چهار بر یک اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان فصل 2015‐2014) امیدوارم امسال آنها موفق به تحقق رویایِ بزرگشان در اروپا بشوند. آنها توانایی انجام این کار را دارند.

 

رئیس هیأت مدیره روزنامه پرتیراژِ لااستامپای ایتالیا در ادامه با افسوس از عدم حضور یووه در این دیدار خاطرنشان کرد:

 

من برای تماشای دیدار فینال به همراه همسر و سه فرزندم به سین‌سیرو خواهم رفت اما چیزی که قطعاً در حین تماشای این دیدار من را دِپرِس خواهد کرد، عدم حضور یووه به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در زمین خواهد بود؛ تیمی که در میانه این رقابت‌ها و در دیدار مقابل بایرن‌مونیخ به وضوح شایستگی‌هایش را اثبات کرد و نشان داد که تیمی بزرگ است، هرچند بَختی شوم در چند دقیقه همه چیز را تغییر داد.

 

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره اِکسور به عنوانِ مالکِ اصلیِ باشگاه یوونتوسِ ایتالیا در بخش پایانی صحبت‌هایش اما جملاتی را بر زبان آورد که رمزگشایی از آنها می‌تواند باعث امیدواری و انگیزش در میان هواداران یووه باشد:

 

ما در ابتدای فصلی که سپری شد، پس از خروج ستارگان پیشین با شهامت و جرأت تیم را مجدداً نوسازی و آماده ساختیم و بلافاصله نیز رهسپار رقابت‌ها شدیم. در سری A و کوپا ایتالیا اُبهت‌مان را به رخِ حریفان کشیدیم و در اروپا نیز مقابل بایرن به هیچ‌عنوان از پیش بازنده نبودیم و تنها بدبیاری‌مان خداحافظی بخت و اقبال با ما بود. ما می‌توانیم یکبار دیگر پروژه موفقیت در اروپا را با تأمین نیازهایمان و تجربیاتی که به دست آورده‌ایم تکرار کنیم.

 

عضو هیأت مدیره شرکت‌های صنایع فیات و اس‌جی‌اس همچنین اضافه کرد:

 

یوونتوس تیمی است که همیشه پیروزی را باور دارد. تیمی که هرگز تسلیم نخواهد شد و به ماجراجویی‌اش ادامه خواهد داد.

 

به نظر می‌رسد اخباری که از یک ماه پیش در خصوص جذب ستاره‌های مختلف آغاز و تاکنون به حرف و حدیث‌هایی در خصوص ترانسفرِ بازیکنان سرشناسی همچون آلوز، ماسکرانو، لوکاکو، پیانیچ، گومز، دراکسلر، سانچز و... رسیده تأییدی بر تأکید اِلکان بر استمرار ماجراجویی یووه باشد. هرچه باشد دورنمای آینده یووه ارتباطی مستقیم با نظرات و سیاست‌هایی خواهد داشت که توسط مدیران عالی‌رتبه باشگاه تدوین می‌شوند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: